loading...

نشر

بازدید : 5863
پنجشنبه 13 مهر 1402 زمان : 21:53

کاخموزه رامسر صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ پذیرای گردشگران مشتاق است. برای سفر به شهرهای استان گیلان، باید قبل از هر اقدامی نسبت به شرایط آب و هوای این استان و شهرستانهای آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید فصل مناسبی را برای گشت و گذار در گیلان انتخاب کنید تا از تفریحات خود در این استان سرسبز نهایت لذت را ببرید. در مسیر رسیدن به آبشار رنگو امکانات رفاهی خاصی وجود ندارد و بهتر است با عبور از روستای توشن هرآنچه را برای ادامه سفر خود نیاز دارید، از جمله آب و مواد غذایی، تهیه کرده باشید. با تمام این صحبتها نیاز است بدانید که استان گیلان، به دلیل بارش فراوان باران، دارای آب و هوایی همیشه مرطوب و معتدل است و برخلاف اکثر شهرهای ایران، خشک نیست. همه ما استان گیلان را با بارشهای شدید آن میشناسیم و میدانیم که شهرستانهای این استان همیشه بارانی هستند. نکته جالب در ساخت و ساز های ویلا چمستان این است که سازنده ها معمولا برای خودشان یک گروه ثابتی از استاد کارها را دارند که همیشه با آنها کار می کنند؛ جدا از این مسائل استاد کارهایی که در محلات جنگلی و کوه پایه ای کار میکنند دارای اُجرت کمتری نسبت به استاد کار های نزدیک به موقعیت مکانی های دیگر هستند. اغلب ما تنها شهرهای شمالی را با دریاهای آنها میشناسیم و دیگر هیچ شناختی نسبت به دیگر جاذبههای دیدنی و تفریحی شهرهای شمالی نداریم. این کلبهها روی زمین سبز سنگچال ساخته شدهاند و دامها اطراف این کلبهها مشغول چرا هستند که همین منظرهای بسیار تماشایی از روستای سنگچال برای ما میسازد. بنابراین همراهان عزیز هولدینگ موسوی اگر به دنبال یک سرمایه گذاری اقتصادی خوب هستید می توانید همین الان از طریق شماره های موجود در سایت املاک موسوی با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید و از تجربه این مجموعه برای خرید و فروش ویلا جنگلی در چمستان استفاده نمایید.

در مسیر جاده های جنگلی پارک کَشپِل، هر 1 کیلومتر یک کلبه سنتی بزرگ برای خدمت رسانی به گردشگران وجود دارد که از بلال محلی تا چای ذغالی در کنار منظره زیبای کوه و جنگل در آنها صرف می شود. چمستان یکی از نقاط دیدنی استان مازندران که همچون نگینی د ردامنه کوهای البرز خودنمایی می کند .و درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سروقامت، برافراشته از طبیعت سرسبزشمال که در فاصله 12کیلومتری نوربا جاده آسفالته و22 کیلومتری آمل به جاده آسفالته و 100 کیلومتری ساری مرکز استان و حدود 180کیلومترباتهران واقع گردیده است ؛که حدود اربعه آن: از شمال وغرب به شهرستان نور واز جنوب به بخش بلده وکوهپایه های البرزمرکزی و از شرق به شهرستان آمل محدوده می شود؛ که با مساحتی حدود 1547 کیلومتر مربع و 96 پارچه آبادی به جلگه های هموار منتهی میگردد شهرچمستان به لحاظ موقعیت ، بین دو رود لاویج رود از غرب ،و وازرود از شرق محدود که درقسمت بالادست (جنوبی)به بخش جنگلی (دامنه البرز مرکزی) می پیوندد ودر پائین دست ( شمالی) به پارک جنگلی نور محدود گردیده است. در شرق ترکرود واقع گردیده و دارای باغات مرکبات می باشد . این روستا در فاصله اندکی از پل تاریخی ورسک قرار گرفته و یکی از قطب های مهم گردشگری در منطقه به شمار میرود. این جنگل به آمازون ایران معروف است. این جنگل در منطقه ای نزدیک به رشت قرار دارد که بهترین و زیباترین جنگل های هیرکانی شمال ایران محسوب می شود و در فهرست میراث ملی و طبیعی نیز ثبت شده است. پارک جنگلی سیسنگان یکی از بهترین منابع شمشاد در خاورمیانه محسوب می شود.

برای بازدید از این موزه باید به پارک شهر گرگان بروید. یکی دیگر از جاهای دیدنی گرگان که متاسفانه زیاد شناخته شده نیست و معمولا افراد کمی برای بازدید از آن اقدام به طی مسیر لازم می کنند، آب بندان روستای شموشک گرگان است! با رفتن به این منطقه می توانید از قدم زدن و گشت و گذار در طبیعت سرسبز و خوش آب و هوای آن لذت ببرید. به همین جهت با رفتن به آنجا طبیعت خالص را مشاهده خواهید کرد و هیچگونه ردپایی از انسان آن در آن وجود ندارد. البته جاذبه های دیدنی روستای لاجیم صرفاً به جنگل آن محدود نمی شود. نگل لاجیم در روستای لاجیم شهرستان سوادکوه قرار دارد. این پارک زیبا در مسیر جاده نوشهر به نور قرار دارد. بلکه این مسئله کاملا سلیقه ای می باشد و بسیاری از افراد ممکن است جنگلی را زیبا بدانند که از نظر افراد دیگر جنگل زیباتر از آن نیز وجود داشته باشد. اما اگر بخواهیم در مورد کوه های مازندران حرف بزنیم همین بس که قله دماوند واقع در شهرستان آمل، مرتفع ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان در کل آسیا و خاورمیانه است و یا بخواهیم بافت های جنگلی آن را نام ببریم می توان به پارک جنگلی هایی که در این استان پدید آمده اند اشاره کرد، جنگل های هیرکانی که از جمله میراث های طبیعی کشور می باشد بخش عمده ای از بافت جنگلی مازندران را تشکیل داده است.

با توجه به این که جاده چمستان به لاویج از پارک کشپل می گذرد و از میان جنگل عبور می کند به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می سازد . ویلا چمستان خرید و فروش ویلا چمستان در شمال جنگلی لاکچری لوکس امنیت بالا فول امکانات با امکانات کامل در محیطی دنج و خوش نشین خرید ویلا چمستان ارزان اقساط بلند مدت قیمت پایین مناسب ویو جنگل چشم انداز جنگل درختان میوه و جنگلی کوهپایه ای خرید ویلا چمستان استخردار با آلاچیق روستایی شهری لوکس شیک میلیاردی لاکچری آب و هوای مطبوع تمیز عالی اوکازیون خرید به قیمت لیست انواع ویلا چمستان خرید ویلا در چمستان فروش ویلا در چمستان فروش ویلا چمستان ویلا چمستان شرایطی ویلا چمستان ارزان قیمت ویلا در چمستان ویلا چمستان چکی ویلا سمت جنگل های مازندران ویلا چسبیده به جنگل محیط جنگلی سمت چمستان سنددار سند دار تک برگ شورایی شهرکی مستقل ولا اقساطی اکازیون ساخت ویلا چمستان . به دلیل اینکه سوسن چلچراغ در معرض انقراض قرار دارد، سازمان حفاظت محیط زیست، مساحتی به وسعت چهار هکتار را برای محافظت از این گونه نادر تحت حفاظت خود قرار داده است. ویلا های جنگلی چمستان همانطور که از نامشان پیداست در محیط های جنگلی و کوه پایه ای ساخته می شوند و به دلیل تعداد زیاد پلاک های زمین و همچنین پایین بودن قیمت زمین در این نواحی هزینه خرید زمین جنگلی بسیار پایین است.

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، هر چه از اسالم دورتر و به خلخال نزدیکتر میشوید، مسیر کوهستانیتر میشود. همانطور که از نامش پیداست، هم غذاهای سبک کافهای، انواع نوشیدنی و دسرها به شیوه کافهها و هم وعدههای اصلی غذایی به شیوه رستورانها در منوی گوستو وجود دارد. دربدو ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می شودو با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می شود . پارک جنگلی کشپل بیش از 21 هکتار مساحت دارد و چشمه های جوشان در این منطقه پراکنده است. پارک جنگلی کَشپِل چمستان به مساحت ۷/۲۱ هکتار یکی از بهترین مقاصد طبیعت گردی در چمستان است. انواع مختلف گونههای جانوری و گیاهی مانند توسکا از نوع کرک که در ایران رو به انقراض است، سه قلو انجیلی، انار، ممرز، بلوط، لیکلی یا کرات خرمندی، لرگ، ملج، انواع مهم شمشاد، ازگیل جنگلی و یاس وحشی در این پارک وجود دارد. این دریاچه در واقع یک آبگیر کوچک است که از چشمههای جوشانی که در زیر آن وجود دارد، پر میشود. این امامزاده بهعنوان یکی از جاهای دیدنی رامیان شناخته میشود. از دیدنی های آن می توان به مرداب دهنه سر شیجان، چراگاه های طبیعی، مرداب جیره سر و … شهر گرگان علاوه بر جاذبه های طبیعی و سرسبز، انواع جاذبه های تاریخی و مختلفی را در خود جای داده که کاخ موزه گرگان یکی از آن ها می باشد. وسایل شخصی لازم را حتما همراه خود داشته باشید. می باشد که دیدن تک تک این مناطق می تواند روح انسان را به پرواز در بیاورد، حتما تا پایان این مقاله با وبلاگ گیلی شاپ همراه باشید تا شما نیز با مناطق دیدنی گیلان و طبیعت زیبای آن آشنا اجاره ون برای شمال بدون راننده شوید.

اما قبل از آن گشت و گذار در جنگل را فراموش نکنید. قبل از اینکه همیار شوم هم برای گشت و گذار به پارک میرفتم برای همین تصمیم گرفتم همیار شوم.» البته این علاقه شدید با سختی شدیدی هم همراه است. این جاده در منطقهای جنگلی و کوهستانی واقع شده است و به کمک آن بهراحتی میتوانید مسیر پارک گلستان را در پیش بگیرید. یکی از تفریحات هیجانانگیز اطراف این منطقه، سورتمه آن است که از میان ارتفاعات جنگل نزدیک به گردنه میگذرد. به این دلیل که جاده رسیدن به لاویج از کشپل میگذرد و از میان جنگل عبور میکند، به همین دلیل فضای دلپذیری را فراهم کرده است. در ادامه به معرفی چشمه گل رامیان، خواهیم پرداخت. در ادامه، به معرفی مهمترین جاهای دیدنی و تفریحات دریاچه شورمست سوادکوه پرداختهایم. به دلیل استقبال فراوان گردشگران از دریاچه آلیمالات امکانات رفاهی کامل برای سپری کردن ساعات خوش در کنار خانواده و دوستان فراهم شده است. جشن «تیرماه سیزده» یکی دیگر از مراسمات جذاب این روستا است که شباهت زیادی به جشن شب یلدا دارد. جشن تیرماه سیزده یکی از جشنهای قدیمی و کهن ایرانیهاست که هر سال مردم ایران برای پیروز شدن بر ظلم و ستم در شهرهای مختلف مازندران و گیلان به جشن و سرور میپرداختند.

روستای الاشت در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا ساخته شده و به دلیل واقع شدن در یک منطقه جغرافیایی بسیار خاص جذابیت های طبیعی و زیبای بسیار زیبایی را می توان در آن شاهد بود. این دریاچه از دو بخش تشکیل شده است که این دو بخش در فصل بهار و آب شدن برف کوهستان ها به هم می پیوندند و دریاچه نئور را تشکیل می دهند. این روستا مرکز دهستان کوهستان است.این روستا در دهستان کوهستان (چالوس) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۱۹ نفر (بیش از سیصد وپنجاه خانوار) بودهاست. این سد و دریاچهای که در پشت آن شکل گرفته است، در فاصلهای دور از دریا و در دل کوهستان قرار دارند. همچنین اگر در فصل های سرد سال آتشی روشن کردید، حتما پیش از ترک منطقه آن را خاموش کنید. با پیمودن چند پله سنگی به رودخانه ای می رسیم که در فصل های بهار، تابستان و پاییز میزبان گردشگران بسیاری است. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا با اینهمه مزیت و نکات مثبت ویلا چمستان ، تمام ویلاها دارای قیمت مناسبی هستند. شنیدن صدای آبشار و تماشای جريانش، تاثیر مثبت بر سلامت روحی و جسمی انسان دارد. در رو به روی آبشار ویسادار یک پل نیز وجود دارد که می توانید با ایستادن روی آن ضمن تماشای آبشار عکس های یادگاری جذابی هم بگیرید. در طول مسیر رسیدن به قلعه از تماشای درختان تنومندی که قدمت شان به صدها سال می رسد، شر شر آب رودخانه، صدای پرندگان خوش آواز و هوای لطیف جنگلی کوهستانی لذت ببرید و هنگام معرفی ناشناخته ترین و دیدنی ترین مناطق ایران در گیلان برای دوستانتان از خاطراتی بگویید که هیچ وقت فراموش شان نخواهید کرد. امروز با یک گیلان گردی حسابی میخواهیم به معرفی بهترین جاهای دیدنی این استان سرسبز پرداخته و علاوه بر جاهای دیدنی معروف و شناخته شده استان گیلان شما را با گنجهای پنهان در این استان نیز آشنا کنیم.

ویلا چمستان آبشار ونوش از شمال به سواحل زیبای خزر و از جنوب به سلسله جبال البرز و پوشیده شده از جنگل سرسبز منتهی میگردد. رامسر یکی از زیباترین و اصلیترین مقاصد سفر در شمال کشور میباشد و به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر میکنند به دنبال اقامت در بهترین هتل رامسر هستند. در بدو ورود به چمستان در محور جاده لاویج این پارک جنگلی قرار دارد ، پارکی در حاشیه زیبای رودخانه لاویج رود ، با چشمه های پرآب و زلالی ویژه ، امکانات نسبی اقامت و پارک بازی کودکان، این پارک را به تفریحگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل کرده است . یکی دیگر از زیباترین جنگل های شمال می توان به پارک جنگلی سراوان اشاره کرد که در استان گیلان واقع شده است. همین مقداری که از آمادگی جسمانی مناسبی داشته باشید و بتوانید مسیرهای شیبدار و طولانی را طی کنید میتوانید بسیاری از مسیرهای جنگلی را طی کنید. اشاره کرد. برای این که بتوانید به جنگل لفور سفر کنید، باید در استان مازندران به شهرستان سوادکوه بروید و از آنجا به سمت جنگل لفور حرکت کنید. وجود رودخانه های زیبا در دل این جنگل باعث می شود که بتوانید آب و جنگل را در کنار هم داشته باشید.

کاخموزه رامسر صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ پذیرای گردشگران مشتاق است. برای سفر به شهرهای استان گیلان، باید قبل از هر اقدامی نسبت به شرایط آب و هوای این استان و شهرستانهای آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید فصل مناسبی را برای گشت و گذار در گیلان انتخاب کنید تا از تفریحات خود در این استان سرسبز نهایت لذت را ببرید. در مسیر رسیدن به آبشار رنگو امکانات رفاهی خاصی وجود ندارد و بهتر است با عبور از روستای توشن هرآنچه را برای ادامه سفر خود نیاز دارید، از جمله آب و مواد غذایی، تهیه کرده باشید. با تمام این صحبتها نیاز است بدانید که استان گیلان، به دلیل بارش فراوان باران، دارای آب و هوایی همیشه مرطوب و معتدل است و برخلاف اکثر شهرهای ایران، خشک نیست. همه ما استان گیلان را با بارشهای شدید آن میشناسیم و میدانیم که شهرستانهای این استان همیشه بارانی هستند. نکته جالب در ساخت و ساز های ویلا چمستان این است که سازنده ها معمولا برای خودشان یک گروه ثابتی از استاد کارها را دارند که همیشه با آنها کار می کنند؛ جدا از این مسائل استاد کارهایی که در محلات جنگلی و کوه پایه ای کار میکنند دارای اُجرت کمتری نسبت به استاد کار های نزدیک به موقعیت مکانی های دیگر هستند. اغلب ما تنها شهرهای شمالی را با دریاهای آنها میشناسیم و دیگر هیچ شناختی نسبت به دیگر جاذبههای دیدنی و تفریحی شهرهای شمالی نداریم. این کلبهها روی زمین سبز سنگچال ساخته شدهاند و دامها اطراف این کلبهها مشغول چرا هستند که همین منظرهای بسیار تماشایی از روستای سنگچال برای ما میسازد. بنابراین همراهان عزیز هولدینگ موسوی اگر به دنبال یک سرمایه گذاری اقتصادی خوب هستید می توانید همین الان از طریق شماره های موجود در سایت املاک موسوی با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید و از تجربه این مجموعه برای خرید و فروش ویلا جنگلی در چمستان استفاده نمایید.

در مسیر جاده های جنگلی پارک کَشپِل، هر 1 کیلومتر یک کلبه سنتی بزرگ برای خدمت رسانی به گردشگران وجود دارد که از بلال محلی تا چای ذغالی در کنار منظره زیبای کوه و جنگل در آنها صرف می شود. چمستان یکی از نقاط دیدنی استان مازندران که همچون نگینی د ردامنه کوهای البرز خودنمایی می کند .و درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سروقامت، برافراشته از طبیعت سرسبزشمال که در فاصله 12کیلومتری نوربا جاده آسفالته و22 کیلومتری آمل به جاده آسفالته و 100 کیلومتری ساری مرکز استان و حدود 180کیلومترباتهران واقع گردیده است ؛که حدود اربعه آن: از شمال وغرب به شهرستان نور واز جنوب به بخش بلده وکوهپایه های البرزمرکزی و از شرق به شهرستان آمل محدوده می شود؛ که با مساحتی حدود 1547 کیلومتر مربع و 96 پارچه آبادی به جلگه های هموار منتهی میگردد شهرچمستان به لحاظ موقعیت ، بین دو رود لاویج رود از غرب ،و وازرود از شرق محدود که درقسمت بالادست (جنوبی)به بخش جنگلی (دامنه البرز مرکزی) می پیوندد ودر پائین دست ( شمالی) به پارک جنگلی نور محدود گردیده است. در شرق ترکرود واقع گردیده و دارای باغات مرکبات می باشد . این روستا در فاصله اندکی از پل تاریخی ورسک قرار گرفته و یکی از قطب های مهم گردشگری در منطقه به شمار میرود. این جنگل به آمازون ایران معروف است. این جنگل در منطقه ای نزدیک به رشت قرار دارد که بهترین و زیباترین جنگل های هیرکانی شمال ایران محسوب می شود و در فهرست میراث ملی و طبیعی نیز ثبت شده است. پارک جنگلی سیسنگان یکی از بهترین منابع شمشاد در خاورمیانه محسوب می شود.

برای بازدید از این موزه باید به پارک شهر گرگان بروید. یکی دیگر از جاهای دیدنی گرگان که متاسفانه زیاد شناخته شده نیست و معمولا افراد کمی برای بازدید از آن اقدام به طی مسیر لازم می کنند، آب بندان روستای شموشک گرگان است! با رفتن به این منطقه می توانید از قدم زدن و گشت و گذار در طبیعت سرسبز و خوش آب و هوای آن لذت ببرید. به همین جهت با رفتن به آنجا طبیعت خالص را مشاهده خواهید کرد و هیچگونه ردپایی از انسان آن در آن وجود ندارد. البته جاذبه های دیدنی روستای لاجیم صرفاً به جنگل آن محدود نمی شود. نگل لاجیم در روستای لاجیم شهرستان سوادکوه قرار دارد. این پارک زیبا در مسیر جاده نوشهر به نور قرار دارد. بلکه این مسئله کاملا سلیقه ای می باشد و بسیاری از افراد ممکن است جنگلی را زیبا بدانند که از نظر افراد دیگر جنگل زیباتر از آن نیز وجود داشته باشد. اما اگر بخواهیم در مورد کوه های مازندران حرف بزنیم همین بس که قله دماوند واقع در شهرستان آمل، مرتفع ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان در کل آسیا و خاورمیانه است و یا بخواهیم بافت های جنگلی آن را نام ببریم می توان به پارک جنگلی هایی که در این استان پدید آمده اند اشاره کرد، جنگل های هیرکانی که از جمله میراث های طبیعی کشور می باشد بخش عمده ای از بافت جنگلی مازندران را تشکیل داده است.

با توجه به این که جاده چمستان به لاویج از پارک کشپل می گذرد و از میان جنگل عبور می کند به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می سازد . ویلا چمستان خرید و فروش ویلا چمستان در شمال جنگلی لاکچری لوکس امنیت بالا فول امکانات با امکانات کامل در محیطی دنج و خوش نشین خرید ویلا چمستان ارزان اقساط بلند مدت قیمت پایین مناسب ویو جنگل چشم انداز جنگل درختان میوه و جنگلی کوهپایه ای خرید ویلا چمستان استخردار با آلاچیق روستایی شهری لوکس شیک میلیاردی لاکچری آب و هوای مطبوع تمیز عالی اوکازیون خرید به قیمت لیست انواع ویلا چمستان خرید ویلا در چمستان فروش ویلا در چمستان فروش ویلا چمستان ویلا چمستان شرایطی ویلا چمستان ارزان قیمت ویلا در چمستان ویلا چمستان چکی ویلا سمت جنگل های مازندران ویلا چسبیده به جنگل محیط جنگلی سمت چمستان سنددار سند دار تک برگ شورایی شهرکی مستقل ولا اقساطی اکازیون ساخت ویلا چمستان . به دلیل اینکه سوسن چلچراغ در معرض انقراض قرار دارد، سازمان حفاظت محیط زیست، مساحتی به وسعت چهار هکتار را برای محافظت از این گونه نادر تحت حفاظت خود قرار داده است. ویلا های جنگلی چمستان همانطور که از نامشان پیداست در محیط های جنگلی و کوه پایه ای ساخته می شوند و به دلیل تعداد زیاد پلاک های زمین و همچنین پایین بودن قیمت زمین در این نواحی هزینه خرید زمین جنگلی بسیار پایین است.

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، هر چه از اسالم دورتر و به خلخال نزدیکتر میشوید، مسیر کوهستانیتر میشود. همانطور که از نامش پیداست، هم غذاهای سبک کافهای، انواع نوشیدنی و دسرها به شیوه کافهها و هم وعدههای اصلی غذایی به شیوه رستورانها در منوی گوستو وجود دارد. دربدو ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می شودو با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می شود . پارک جنگلی کشپل بیش از 21 هکتار مساحت دارد و چشمه های جوشان در این منطقه پراکنده است. پارک جنگلی کَشپِل چمستان به مساحت ۷/۲۱ هکتار یکی از بهترین مقاصد طبیعت گردی در چمستان است. انواع مختلف گونههای جانوری و گیاهی مانند توسکا از نوع کرک که در ایران رو به انقراض است، سه قلو انجیلی، انار، ممرز، بلوط، لیکلی یا کرات خرمندی، لرگ، ملج، انواع مهم شمشاد، ازگیل جنگلی و یاس وحشی در این پارک وجود دارد. این دریاچه در واقع یک آبگیر کوچک است که از چشمههای جوشانی که در زیر آن وجود دارد، پر میشود. این امامزاده بهعنوان یکی از جاهای دیدنی رامیان شناخته میشود. از دیدنی های آن می توان به مرداب دهنه سر شیجان، چراگاه های طبیعی، مرداب جیره سر و … شهر گرگان علاوه بر جاذبه های طبیعی و سرسبز، انواع جاذبه های تاریخی و مختلفی را در خود جای داده که کاخ موزه گرگان یکی از آن ها می باشد. وسایل شخصی لازم را حتما همراه خود داشته باشید. می باشد که دیدن تک تک این مناطق می تواند روح انسان را به پرواز در بیاورد، حتما تا پایان این مقاله با وبلاگ گیلی شاپ همراه باشید تا شما نیز با مناطق دیدنی گیلان و طبیعت زیبای آن آشنا اجاره ون برای شمال بدون راننده شوید.

اما قبل از آن گشت و گذار در جنگل را فراموش نکنید. قبل از اینکه همیار شوم هم برای گشت و گذار به پارک میرفتم برای همین تصمیم گرفتم همیار شوم.» البته این علاقه شدید با سختی شدیدی هم همراه است. این جاده در منطقهای جنگلی و کوهستانی واقع شده است و به کمک آن بهراحتی میتوانید مسیر پارک گلستان را در پیش بگیرید. یکی از تفریحات هیجانانگیز اطراف این منطقه، سورتمه آن است که از میان ارتفاعات جنگل نزدیک به گردنه میگذرد. به این دلیل که جاده رسیدن به لاویج از کشپل میگذرد و از میان جنگل عبور میکند، به همین دلیل فضای دلپذیری را فراهم کرده است. در ادامه به معرفی چشمه گل رامیان، خواهیم پرداخت. در ادامه، به معرفی مهمترین جاهای دیدنی و تفریحات دریاچه شورمست سوادکوه پرداختهایم. به دلیل استقبال فراوان گردشگران از دریاچه آلیمالات امکانات رفاهی کامل برای سپری کردن ساعات خوش در کنار خانواده و دوستان فراهم شده است. جشن «تیرماه سیزده» یکی دیگر از مراسمات جذاب این روستا است که شباهت زیادی به جشن شب یلدا دارد. جشن تیرماه سیزده یکی از جشنهای قدیمی و کهن ایرانیهاست که هر سال مردم ایران برای پیروز شدن بر ظلم و ستم در شهرهای مختلف مازندران و گیلان به جشن و سرور میپرداختند.

روستای الاشت در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا ساخته شده و به دلیل واقع شدن در یک منطقه جغرافیایی بسیار خاص جذابیت های طبیعی و زیبای بسیار زیبایی را می توان در آن شاهد بود. این دریاچه از دو بخش تشکیل شده است که این دو بخش در فصل بهار و آب شدن برف کوهستان ها به هم می پیوندند و دریاچه نئور را تشکیل می دهند. این روستا مرکز دهستان کوهستان است.این روستا در دهستان کوهستان (چالوس) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۱۹ نفر (بیش از سیصد وپنجاه خانوار) بودهاست. این سد و دریاچهای که در پشت آن شکل گرفته است، در فاصلهای دور از دریا و در دل کوهستان قرار دارند. همچنین اگر در فصل های سرد سال آتشی روشن کردید، حتما پیش از ترک منطقه آن را خاموش کنید. با پیمودن چند پله سنگی به رودخانه ای می رسیم که در فصل های بهار، تابستان و پاییز میزبان گردشگران بسیاری است. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا با اینهمه مزیت و نکات مثبت ویلا چمستان ، تمام ویلاها دارای قیمت مناسبی هستند. شنیدن صدای آبشار و تماشای جريانش، تاثیر مثبت بر سلامت روحی و جسمی انسان دارد. در رو به روی آبشار ویسادار یک پل نیز وجود دارد که می توانید با ایستادن روی آن ضمن تماشای آبشار عکس های یادگاری جذابی هم بگیرید. در طول مسیر رسیدن به قلعه از تماشای درختان تنومندی که قدمت شان به صدها سال می رسد، شر شر آب رودخانه، صدای پرندگان خوش آواز و هوای لطیف جنگلی کوهستانی لذت ببرید و هنگام معرفی ناشناخته ترین و دیدنی ترین مناطق ایران در گیلان برای دوستانتان از خاطراتی بگویید که هیچ وقت فراموش شان نخواهید کرد. امروز با یک گیلان گردی حسابی میخواهیم به معرفی بهترین جاهای دیدنی این استان سرسبز پرداخته و علاوه بر جاهای دیدنی معروف و شناخته شده استان گیلان شما را با گنجهای پنهان در این استان نیز آشنا کنیم.

ویلا چمستان آبشار ونوش از شمال به سواحل زیبای خزر و از جنوب به سلسله جبال البرز و پوشیده شده از جنگل سرسبز منتهی میگردد. رامسر یکی از زیباترین و اصلیترین مقاصد سفر در شمال کشور میباشد و به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر میکنند به دنبال اقامت در بهترین هتل رامسر هستند. در بدو ورود به چمستان در محور جاده لاویج این پارک جنگلی قرار دارد ، پارکی در حاشیه زیبای رودخانه لاویج رود ، با چشمه های پرآب و زلالی ویژه ، امکانات نسبی اقامت و پارک بازی کودکان، این پارک را به تفریحگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل کرده است . یکی دیگر از زیباترین جنگل های شمال می توان به پارک جنگلی سراوان اشاره کرد که در استان گیلان واقع شده است. همین مقداری که از آمادگی جسمانی مناسبی داشته باشید و بتوانید مسیرهای شیبدار و طولانی را طی کنید میتوانید بسیاری از مسیرهای جنگلی را طی کنید. اشاره کرد. برای این که بتوانید به جنگل لفور سفر کنید، باید در استان مازندران به شهرستان سوادکوه بروید و از آنجا به سمت جنگل لفور حرکت کنید. وجود رودخانه های زیبا در دل این جنگل باعث می شود که بتوانید آب و جنگل را در کنار هم داشته باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 546
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 754
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5781
  • بازدید ماه : 29281
  • بازدید سال : 144132
  • بازدید کلی : 497196
  • کدهای اختصاصی