loading...

نشر

بازدید : 3877
شنبه 15 مهر 1402 زمان : 16:22

السیف دبی ساعت کاری ندارد و تمام ساعات طول هفته باز است بنابراین در هر زمانی از روز میتوانید در آنجا به گردش بپردازید. بله، وقت آن رسیده که به خانه تسخیرشده هیستریا برویم و با ارواح خبیث آنجا دست به یقه شویم! حاصل تلاش های بیست ساله کشور امارات، تبدیل به یک دهکده جهانی شد، که امروزه میبینید. اکنون، این ابرسازنده املاک و مستغلات، در بندر دبی کریک در حال ساخت یک سازه شگفت انگیز است که ساختش از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و بیش از ۱ میلیارد برای احداثش هزینه خواهد شد. هتل دارالمسیاف در مدینه جمیرا با بیش از 40 رستوران، بار و سالن درجه یک و عالی میباشد. اگر به خرید آپارتمان در پالم جمیرا علاقه دارید و میخواهید یک آپارتمان نو بخرید، به احتمال زیاد، این محل به پاتوق هفتگی شما تبدیل میشود. بخش چهارم شهربازی هم به رستوران ها و کافه های خوراکی تعلق دارد که در صورت گرسنگی می توانید، از این محل ها غذا تهیه کنید. در صورت تکمیل روند ساخت فرودگاه ال مکتوم، شاهد بزرگترین فرودگاه جهان با 5 باند فرود و 4 ترمینال خواهیم بود که سالیانه 160 میلیون مسافر را جابهجا خواهد کرد و بهطور قطع از فرودگاه بینالمللی دبی پیشی خواهد گرفت. اتوبوس: در صورتی که قصد استفاده از اتوبوس را دارید، خطوط ۲۷ و ۲۹ بهطور اختصاصی مسافران را به دبی مال میرسانند. ساحل لامر دبی، جدیدترین عضو از سواحل دبی می باشد که توسط شرکت مراس، ساخته شده است.

Timelapse on the World's biggest ferris wheel 🎡 #shorts در این مسیر کوهنوردی همچنین چندین مجسمه، پل و راهروی چوبی، پلکان و محل استراحت نیز وجود دارد که دارای نمای کامل از منطقه و محیط زیست در پارک مشرف هستند. حتی در این سطح از کیفیت، بازهم حالتی لوکستر طراحی شده است که در سالن پلاتین سینما ریل (Platinum Suites) دیده میشود. در جای دیگر پیست اسکی یخی المپیک وجود دارد که حتی مسابقات بین الملی و رقابت های استاندارد در آن برگزار می شود و دارای 350 صندلی است. هر ساله افراد زیادی حتی از کشورهای غربی هم به دبی رفته تا کالاهای گوناگونی را خریداری کنند. هستند. از آنجایی که بیشتر مغازه ها در حوزه فروش طلا و جواهر فعالیت می کنند به این قسمت دبی مال بازار طلا نیز گفته می شود. حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون مسافر، ظرفیت مسافری فرودگاه بینالمللی آل مکتوم در سال خواهد بود که این میزان بیشتر از فرودگاه بین المللی آتلانتا که دارای بزرگ ترین هاب مسافری دنیا با ظرفیت 90 میلیون در سال است، خواهد بود. این مجموعه یکی از جزیره ها و سواحل موجود و ساخته شده بوسیله دست می باشد که در دبی واقع شده است و شکل آن همانند نخلی زیبایی می باشد که دلیل اصلی محبوبیت آن گردیده است. اگر از جمله افرادی هستید که لباسهای مارک میپوشید و به دنبال پوشاک شیک هستید، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست. این مرکز خرید به عنوان جزیی از پروژه عظیم برج خلیفه دنیا محسوب می شود. دبی مال درست نزدیک برج خلیفه (بلندترین برج جهان) احداث شده و معماری منظر بسیار چشم نواز دارد. برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است که با ۸۲۸ متر ارتفاع در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این آبنما به گونهای طراحی شده است که تا ارتفاع ۱۵۰ متری به هوا پرتاب شده و با انواع نواهای پاپ، بیکلام و عربی طرح و رقصی متفاوت را ترسیم میکند.

اما باید گفت که سازه ای مصنوعی در دبی مال طراحی شده که حدود 24 متر ارتفاع دارد. البته همانطور که گفته شد، تمام فضای دبی مال را فروشگاه های این شهر اشغال نکرده اند. تعداد فروشگاه های بازار دبی مال، نشان دهنده تنوع بالا می باشد که هر نوع برند لوکس جهانی در بین آن ها به چشم می خورد. تقریبا هر نوع کیف و کفشی که شما مد نظر داشته باشید، در دبی مال در دسترس است. به این شکل بازدیدکنندگان فرصت آن را دارند که در دبی، به طور مستقیم به بازار خاص کشورهای مختلف دسترسی داشته و محصولات آنها را با معرفی فرهنگ و سنتهای خاص خریداری کنند. برخی از برند های عربی که در دبی مال نیز شعبه دارند عبارتند از: عبد الصمد قریشی، عربین عود، عطر المعتق. این اسکلت درواقع یک فسیل است که از دایناسور های دوره دوتیرکی به جا مانده که متعلق به 155 میلیون سال پیش می باشد. این آکواریوم در حقیقت تونلی ۴۸ متری است که با واردشدن به آن، خود را در دنیای زیر دریا و در میان انواع ماهیهای بزرگ و کوچک، کوسه و دلفینهای شاد خواهید یافت. پیست اسکی روی یخ دبی مال دارای بخش های مختلفی است. در اینجا اجناس مختلفی چون پوشاک، لوازم منزل، جواهرات و ساعت، لوازم آرایشی، لوازمتحریر، لوازم الکترونیکی و … هیچ گزارشی مبنی بر عرضه تقلبی ساعت و جواهرات در دبی مال تا کنون منتشر نشده است. اگر برای شما هم این پرسش مطرح شده که دبی مال تا چه ساعتی باز است ، حتما به موارد زیر دقت کنید. محل زندگی سابق او بازسازی و هم اکنون یکی از موزههای شهر دبی و نمونهی منحصربهفردی از معماری عربی است. در غرفه مخصوص ایران، با چشماندازی بینظیر از معماری تختجمشید روبرو هستید و به گواه بازدیدکنندگان، بخش ایران از بهترین و چشمگیرترین بخشهای دهکده جهانی دبی محسوب میشود.

پیست اسکی سرپوشیدهی این مجموعه با محدودهی مخصوص پنگوئنها و تلهسییژ کامل میشود. همچنین دقت داشته باشید که برای اینکه بتوانید به سکوهای تماشا دست پیدا کنید باید فقط از تنها راهی که به مجموعه دبی مال است راه پیدا کنید. از زیباترین و متنوعترین آکواریومهای خاورمیانه، آکواریوم دبی است که بخشی از آن را میتوانید در رفتن به مرکز خرید دبی مال مشاهده کنید. درباره نوع پوشش بانوان باید بگوییم با اینکه حجاب در کشور امارات متحده عربی اجباری است و اکثریت جمعیت زنان این کشور لباسهای بلند میپوشند، اما در شهر دبی به دلیل توریستی بودن حجاب اجباری نیست و شما میتوانید به راحتی و آزادانه لباس دلخواهتان را بپوشید. در این پارک ۷ نوع سرسره وجود دارد که هرکدام از آنها کاملا پتانسیل این را دارند که آدرنالین خونتان را افزایش دهند. از دیگر جاهای تفریحی دبی آکواریوم لاست چمبرز است .این آکواریوم ۶۵ هزار جانور دریایی دارد. قطعا یکی از جاهای دیدنی دبی مال که بازدید از آن ، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است، همین شکم گردی در کندی لیشز دبی مال است. بهتر است برای سفر به دبی فصل پاییز و زمستان را در نظر بگیرید چرا که در این فصلها آب و هوا بسیار مناسب است و از گرمای سوزان آن کاهش پیدا میکند. یکی از زیباترین سواحل دبی، ساحل لامر است که معماری جیدی و فضایی هنری دارد و به خاطر بستنی های خوشمزهاش معروف شده است. مساحت مرکز خرید دبی مال که از سال ۲۰۰۸ تاکنون فعالیت می کند، ۱،۱۲۴،۰۰۰ مترمربع است و همانطور که گفتیم بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در آن فعالیت می کنند. بهترین فروشگاه های لوازم الکترونیک در دبی در همین بازار در دسترس شما قرار دارد.

غواصی در این آکواریوم این تجربه بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. همگی را می توانید در این مال محبوب پیدا کنید. از همین رو بخش سوق دبی مال نیز به پوشاک سنتی غربی و البته طلا اختصاص پیدا کرده است. در آبهای شفاف و تمیز دریا نیز، ستاره دریایی، خرچنگ و بسیاری دیگر از جاندارن دریایی به چشم می خورد. در برخی از طراحی های بکار رفته فضای داخلی مسجد بی نظیر ایرانیان دبی، خوشنویسی های اسلامی به چشم می خورد که به همراه دکوراسیون منحصر به فرد، تجربه بازدید از این مسجد را برای شما عزیزان فراموش نشدنی خواهد کرد. از همین رو سفر به دبی مستلزم برنامه ریزی مالی صحیحی از طرف گردشگران است. لقب پایتخت مد و فشن در خاورمیانه عنوانی ست که دبی مال به واسطه قیمت فشن از آن خود کرده است. کشور دبی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می آید در کنار جزیره نیلگون همیشگی خلیج فارس قرار گرفته است؛ و در فصول مختلف از جمله فصول پاییز و زمستان و اوایل بهار مهمان گردشگران زیادی است. دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای مشاهده نسخه های محدود، جدید و آخرین کلکسیون های غول های مد و لباس جهان در خاورمیانه است. افراد زیادی از تمام نقاط جهان به این شهر می آیند تا به اهداف تفریحی یا تجاری خود برسند. در این پیست با ارائه حدود ۲۰۰۰ کفش اسکیت ساخت ایتالیا، هم فرصت تفریح و اسکیتبازی روی یخ فراهم شده است، هم امکان شرکت در کلاسهای آموزشی از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد.

پیست اسکی دبی را می توان هم اندازه با پیست اکسیت استاندارد المپیک دانست که یکی از جذاب ترین بخش های دبی مال می باشد. معماری یکی از محبوب ترین مراکز خرید دنیا و از مقصدهای گردشگری مطرح دبی، همچنان در کانون توجه طراحان و معماران مراکز خرید است. در مسیر رفتن به سوی دبی مال میتوانید از آب نمای معروف دبی و سوق البهار نیز دیدن کنید. شاید باور این که در دبی می توانید اسکی بازی کنید کمی غیر قابل باور باشد، اما باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که میتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. البته باید بدانید که خدمات حمل و نقل به مراکز خرید اصلی و ساحل بصورت رایگان توسط هتل ارائه می شود. حال آیا علاقه مند هستید، همه چیز درباره این مرکز خرید را بدانید و با بخش های مختلف آن آشنا شوید؟ جالب است بدانید که برج خلیفه، بلندترین آسمانخراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. این مجموعه به قدری شبیه به واقعیت طراحی شده است که دارای پول رایج به نام کیدزوس هم می باشد. کودکان شما با امنیت کامل در کنار دیگر کودکان هم سن و سال خود، بازی می کنند و لحظاتی شاد و مفرح را سپری خواهند کرد. محبوبیت دبی ارتباط زیادی با سبک زندگی لوکس و معماری مدرن دبی در قلب کویر دارد، ۵۰ سال پیش دبی تنها یک روستا کوچک در میان بیابان بود، اما امروزه شهر دبی در امارات متحده عربی با بناهای برجسته، عجیب و غریب و فوقالعاده یکی از مهمترین شهر های جهان شناخته میشود. از این رو گردشگران از هر نقطه دنیا که به این مرکز خرید مراجعه کنند، می توانند بدون هیچگونه دردسری، جهت رفع گرسنگی به رستوران مورد نظر در دبی مال مراجعه نمایند.

گفتنی است یک آبشار مصنوعی نیز در این فضا تعبیه شده است که به زیبایی آن افزوده است. دو سالن معروف این مرکز خرید، سالن آبشار انسانی و سالن ستاره می باشد که به خاطر طراحی منحصر به فرد آن، گردشگران زیادی برای عکاسی به این دو سالن می روند. این هتل برای آندسته از مسافرانی که به مقاصد دیگری غیر از دبی می روند مناسب است و آنها می توانند استراحتی کوتاه در بین پروازهای بین المللی داشته باشند. یکی دیگر از نقاط قابل توجه باغ وحش دریایی دبی مال (Dubai Underwater Zoo) بخشی است که به نمایش موجودات عجیب و غریب مثل دیوار حشرات، محفظه ایگوانا، محفظه مار پایتون برمه ای و محفظه مارهای درختی اختصاص داده شده است. بخش کیف و کفش دبی مال، یکی از مقصدهای گردشگری فشن بلاگرها نیز به شمار می رود. بهترین تورهای دبی با قیمت مناسب را می توانید از آژانس گردشگری ابرآسا دریافت نمایید. شما می توانید در این بخش هم کالای مورد علاقه خود را خریداری نمایید و به عنوان یادگاری از این تجربه ترسناک به همراه خود ببرید. از دیگر جاذبه های پاساژ دبی مال می توان به آبشار ۲۴ متری اشاره نمود که سازه ای مصنوعی است. مساجد دبی از نظر سبک معماری مشابه یکدیگر هستند که ترکیب معماری اسلامی و مدرنیته سبب شده تا به جاذبه ای رایگان تبدیل شوند. این مدرسه پسرانه توسط تاجر مروارید، شیخ احمد بن دالموک ساخته شد و امروزه به موسسه مشهوری تبدیل شده است که از ذهنهای روشن و متفکر استقبال میکند. بعد از شنیدن تفریحات متنوع و جذاب دبی مال احتمالا برای شما هم این سوال پیش میآید که چرا اسمی بهتر برای این مرکز خرید انتخاب نشده است که حداقل اشارهای ضمنی به تفریحات آن هم داشته باشد. از امکانات دیگر این فرودگاه می توان به هتل های آن اشاره کرد و ویژه مسافرانی است که فاصله پروازی آن ها زیاد است.

اما همان طور که در بخش بالایی این گفتار اقامت ۲۴ اشاره کردیم و اینجا نیز تاکید می کنیم، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن و اکسسوری از دبی مال در حراجی های فصلی به خصوص در تابستان که شاهد افت محسوس مسافر به دوبی هستیم، در نظر گرفته شود. ورودی ساحل رایگان است، اما برای برخی از خدمات و تفریحات ساحل باید هزینه پرداخت کنید. آب و هوای این منطقه خشک است، و اقلیم آن تا حدودی بی باران است. برای مشاهده نقشه دبی مال بهتر است تا به سایت دبی مال مراجعه کنید. بنابراین اگر قصد خرید در دبی مال را دارید و یا علاقه مند به یک سری اجناس خاص هستید، بهتر است به قسمت مربوط مراجعه نمایید. در اینجا ۲۴۰ فروشگاه و غرفه وجود داشته که در اکثر مواقع تخفیفهای رویایی روی اجناس خود دارند. گردشگران باید توجه داشته باشند که اجناس الکترونیکی در دبی مال با قیمت اصلی و بین المللی عرضه می شوند. قطعا فواره های دبی مال ، که در کنار برج خلیفه ساخته شده اند، جذابترین جاذبه ی رایگان در دبی هستند. از دیگر جاذبه های نزدیک ساحل مجیرا می توان به پارک صفا اشاره نمود. برای رفتن به امارات و دین از دوبی مال نیاز است از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنید. آیا نیاز به ریلکس کردن و فراموش کردن دغدغه هایتان دارید؟ در تالاب کوسه ها شما نه تنها کوسه ها را از نزدیک مشاهده می کنید، بلکه سفره ماهیانی در اینجا وجود دارند که در کنار شما در حال شنا کردن هستند و شما می توانید از نزدیک با آنها برخورد داشته باشید. اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای دبی و لذت بردن از تفریحات دبی را دارید ما به شما بازدید از آکواریوم دبی مال را پیشنهاد می کنیم. اگر کودک خانواده شما می خواهد در آب بازی کند، اما شما می خواهید در دبی کاوش کنید، می توانید کودک خود را با کارکنان این مرکز بسپارید و از بازارها و دیگر مکان های دیدنی دبی دیدن کنید.

بهخاطر داشته باشید که حتما در مراجعه به این مال بزرگ دبی، از آکواریوم مشهور آن نیز دیدن کنید. آبتنی همیشه بهترین پیشنهاد برای هوای گرم شهر دبی است و البته یکی از تفریحاتی است که در بیشتر روزهای سال فرصت انجامش را دارید. دهکده یا ویلیج یکی دیگر از بخش های خرید دبی مال محسوب می شود که فروشگاه های آن در فضای باز قرار دارند. گزینههای دیگری که میتوان پیشنهاد داد استفاده از مترو است. دبی مال فواره های زیبایی دارد که بخشی از دکوراسیون داخلی و بیرونی مجموعه را تشکیل می دهد. کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. یکی از جاذبه های دبی مال مرکز خرید بزرگ امارات، آکواریوم آن است. در ایستگاه برج خلیفه/دبی مال پیاده شوید و سپس از طریق پل ارتباطی مترو و مرکز خرید وارد مال شوید. مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه مترو دبی مال-برج خلیفه نام دارد که در چند قدمی آن قرار گرفته است. ساختمان موزه دبی که اکنون موزه دبی است، در سال 1787 ساخته شده است و تاریخچه ای غنی در پشت خود دارد. کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا در سال ۲۰۱۰، پر بازدیدترین مرکز خرید و سرگرمی جهان و خانه برترین برندهای روز عناوینی هستند که دبی مال به داشتن آنها افتخار میکند.

خیابان شیخ زاید به عنوان یکی از بزرگراه های اصلی دبی، مسیر ویژه ای است که دو شهر ابوظبی و دبی را به یکدیگر وصل می کند. مطمئن باشید کودکان شما از پرسه زدن در این فضای سبز و خانوادهتان از استراحت در دل این جنگل زیبا لذت خواهند برد. در پایان چنانچه سوالی در زمینه اخذ ویزای توریستی دبی و یا خرید بلیط هواپیمای دبی دارید با ما در تراولا در تماس باشید. برای آشنایی با این مرکز خرید معروف در دبی در ادامه با ما همراه باشید. پس با ما همراه باشید تا با برترین سواحل عمومی دبی و مکان دقیق آنها آشنا شوید. شما با تاکسی ظرف ۲۰ دقیقه به مرکز شهر خواهید رسید و چنانچه دوست داشته باشید میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید. قسمتی دیگر از پارک آبی یاس، سطلهای بزرگ آب وجود دارد که به طور ناگهانی بر روی سر شما ریخته و حسابی غافلگیرتان میکنند. ساحل الصفوه یا ساحل الصفوه که نام دیگر آن ساحل قصر سیاه (ساحل قصر سیاه) است در منطقه الصفوه امارات متحده عربی و شهر شیخ نشین دبی واقع شده است. زیرا این مرکز در تمامی روزهای هفته باز است. دبی مارینا مال، به جز آن که یک مرکز خرید مناسب برای ایرانیها محسوب میشود؛ دارای جاذبههای دیدنی زیادی نیز بوده و در آن ساعتها سرگرم خواهید شد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم دبی مال فقط در مراکز خرید خلاصه نمیشود بلکه با گشت و گذار در این مجموعه میتوان معروفترین جاذبههای دبی را نیز دید. در این مرکز خرید بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه، ۱۶۰ فروشگاه مواد غذایی، چندین رستوران، بیش از ۱۰ کافه، آکواریوم، باغ وحش، سالن سینما، اتاق وحشت و سالن اسکیت وجود دارد؛ بنابراین دبی مال نه فقط یک مرکز خرید بلکه محلی ست که میتوان لوکسترین تفریحات دبی را در آن تجربه کرد.

آیا بخواهیم ساعت کار بازار مرشد دبی را به شما معرفی کنیم، باید گفت که این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و شما می توانید به راحتی از این مکان در طول روز دیدن کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. پرشین هتل به شما کمک می کند تا با شناخت کامل مرکز خرید دبی مال، با خیال راحت آنچه مد نظر دارید را خرید کنید و دچار سردرگمی نشوید. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، در فضایی آزاد به تماشای این آب نمای دیدنی بنشینید. اگر در فصل زمستان به دبی سفر کنید می توانید از تفریحات آبی و آب تنی در این ساحل لذت ببرید؛ چرا که در اوج زمستان هوای دبی بسیار مطبوع و دلپذیر است و اتفاقا زمان مناسبی برای موج سواری و … ضمن اینکه برخی از هتل های معروف دبی، سرویس رایگان به دبی مال و برج خلیفه دارند که مهمانان آن ها می توانند به صورت رایگان به دبی مال بروند. پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای چندین رستوران و مکانهای خوراکی است که تنوع غذایی و تجربههای مختلف را برای بازدیدکنندگان به ارمغان اجاره ماشین در دبی میآورد. در پارک آبی آتلانتیس میتوانید رقص دلفینها را تماشا کرده و با آنها بازی کنید. این دهکده همچنین دارای چندین مرکز خرید بزرگ و مرغوب است که در آن میتوانید از بهترین محصولات جهان بهرهمند شوید.

از امکانات تفریحی این مرکز خرید میتوان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغوحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد. در بالای مقاله درباره آکواریم و باغ وحش دبی مال، توضیحات کوچکی را بیان کردیم. این ساحل تمام امکانات پایه در سواحل پیشرفته اعم از دوش، رختکن، سالن ماساژ، سایه بان و … «Fashion Avenue» خیابانی ست که بیش از ۱۵۰ فروشگاه پوشاک، ساعت، طلا و جواهر را از برترین برندهای دنیا در خود جای داده است. را عرضه میکنند. همینطور شما میتوانید در این میان از ۱۶۰ فروشگاه انواع مواد غذایی و خوردنی و نوشیدنی بهرهمند شده و ضمن خریدکردن، دلی از عزا نیز در بیاورید. در این قسمت میتوانید امکاناتی از جمله بالشت، پتو و انواع خوردنی و نوشیدنی را دریافت کنید. در این آکواریوم میتوانید منظره بی همتایی از زندگی زیر دریا را تماشا کرده و در تونلهای آبی آکواریوم قدم بزنید. به همین دلیل یکی از درخشانترین مناطق خاورمیانه است. موزه آینده دبی یکی از شگفت انگیزترین موزه های دبی است که در بزرگراه شیخ زاید دبی و مقابل برج های امارات تاورز قرار گرفته است. منطقه بیزینس بی از مناطق توسعه یافته دبی و کمی در مرکزتر قرار دارد.

السیف دبی ساعت کاری ندارد و تمام ساعات طول هفته باز است بنابراین در هر زمانی از روز میتوانید در آنجا به گردش بپردازید. بله، وقت آن رسیده که به خانه تسخیرشده هیستریا برویم و با ارواح خبیث آنجا دست به یقه شویم! حاصل تلاش های بیست ساله کشور امارات، تبدیل به یک دهکده جهانی شد، که امروزه میبینید. اکنون، این ابرسازنده املاک و مستغلات، در بندر دبی کریک در حال ساخت یک سازه شگفت انگیز است که ساختش از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و بیش از ۱ میلیارد برای احداثش هزینه خواهد شد. هتل دارالمسیاف در مدینه جمیرا با بیش از 40 رستوران، بار و سالن درجه یک و عالی میباشد. اگر به خرید آپارتمان در پالم جمیرا علاقه دارید و میخواهید یک آپارتمان نو بخرید، به احتمال زیاد، این محل به پاتوق هفتگی شما تبدیل میشود. بخش چهارم شهربازی هم به رستوران ها و کافه های خوراکی تعلق دارد که در صورت گرسنگی می توانید، از این محل ها غذا تهیه کنید. در صورت تکمیل روند ساخت فرودگاه ال مکتوم، شاهد بزرگترین فرودگاه جهان با 5 باند فرود و 4 ترمینال خواهیم بود که سالیانه 160 میلیون مسافر را جابهجا خواهد کرد و بهطور قطع از فرودگاه بینالمللی دبی پیشی خواهد گرفت. اتوبوس: در صورتی که قصد استفاده از اتوبوس را دارید، خطوط ۲۷ و ۲۹ بهطور اختصاصی مسافران را به دبی مال میرسانند. ساحل لامر دبی، جدیدترین عضو از سواحل دبی می باشد که توسط شرکت مراس، ساخته شده است.

Timelapse on the World's biggest ferris wheel 🎡 #shorts در این مسیر کوهنوردی همچنین چندین مجسمه، پل و راهروی چوبی، پلکان و محل استراحت نیز وجود دارد که دارای نمای کامل از منطقه و محیط زیست در پارک مشرف هستند. حتی در این سطح از کیفیت، بازهم حالتی لوکستر طراحی شده است که در سالن پلاتین سینما ریل (Platinum Suites) دیده میشود. در جای دیگر پیست اسکی یخی المپیک وجود دارد که حتی مسابقات بین الملی و رقابت های استاندارد در آن برگزار می شود و دارای 350 صندلی است. هر ساله افراد زیادی حتی از کشورهای غربی هم به دبی رفته تا کالاهای گوناگونی را خریداری کنند. هستند. از آنجایی که بیشتر مغازه ها در حوزه فروش طلا و جواهر فعالیت می کنند به این قسمت دبی مال بازار طلا نیز گفته می شود. حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون مسافر، ظرفیت مسافری فرودگاه بینالمللی آل مکتوم در سال خواهد بود که این میزان بیشتر از فرودگاه بین المللی آتلانتا که دارای بزرگ ترین هاب مسافری دنیا با ظرفیت 90 میلیون در سال است، خواهد بود. این مجموعه یکی از جزیره ها و سواحل موجود و ساخته شده بوسیله دست می باشد که در دبی واقع شده است و شکل آن همانند نخلی زیبایی می باشد که دلیل اصلی محبوبیت آن گردیده است. اگر از جمله افرادی هستید که لباسهای مارک میپوشید و به دنبال پوشاک شیک هستید، مرکز خرید دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای شماست. این مرکز خرید به عنوان جزیی از پروژه عظیم برج خلیفه دنیا محسوب می شود. دبی مال درست نزدیک برج خلیفه (بلندترین برج جهان) احداث شده و معماری منظر بسیار چشم نواز دارد. برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است که با ۸۲۸ متر ارتفاع در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این آبنما به گونهای طراحی شده است که تا ارتفاع ۱۵۰ متری به هوا پرتاب شده و با انواع نواهای پاپ، بیکلام و عربی طرح و رقصی متفاوت را ترسیم میکند.

اما باید گفت که سازه ای مصنوعی در دبی مال طراحی شده که حدود 24 متر ارتفاع دارد. البته همانطور که گفته شد، تمام فضای دبی مال را فروشگاه های این شهر اشغال نکرده اند. تعداد فروشگاه های بازار دبی مال، نشان دهنده تنوع بالا می باشد که هر نوع برند لوکس جهانی در بین آن ها به چشم می خورد. تقریبا هر نوع کیف و کفشی که شما مد نظر داشته باشید، در دبی مال در دسترس است. به این شکل بازدیدکنندگان فرصت آن را دارند که در دبی، به طور مستقیم به بازار خاص کشورهای مختلف دسترسی داشته و محصولات آنها را با معرفی فرهنگ و سنتهای خاص خریداری کنند. برخی از برند های عربی که در دبی مال نیز شعبه دارند عبارتند از: عبد الصمد قریشی، عربین عود، عطر المعتق. این اسکلت درواقع یک فسیل است که از دایناسور های دوره دوتیرکی به جا مانده که متعلق به 155 میلیون سال پیش می باشد. این آکواریوم در حقیقت تونلی ۴۸ متری است که با واردشدن به آن، خود را در دنیای زیر دریا و در میان انواع ماهیهای بزرگ و کوچک، کوسه و دلفینهای شاد خواهید یافت. پیست اسکی روی یخ دبی مال دارای بخش های مختلفی است. در اینجا اجناس مختلفی چون پوشاک، لوازم منزل، جواهرات و ساعت، لوازم آرایشی، لوازمتحریر، لوازم الکترونیکی و … هیچ گزارشی مبنی بر عرضه تقلبی ساعت و جواهرات در دبی مال تا کنون منتشر نشده است. اگر برای شما هم این پرسش مطرح شده که دبی مال تا چه ساعتی باز است ، حتما به موارد زیر دقت کنید. محل زندگی سابق او بازسازی و هم اکنون یکی از موزههای شهر دبی و نمونهی منحصربهفردی از معماری عربی است. در غرفه مخصوص ایران، با چشماندازی بینظیر از معماری تختجمشید روبرو هستید و به گواه بازدیدکنندگان، بخش ایران از بهترین و چشمگیرترین بخشهای دهکده جهانی دبی محسوب میشود.

پیست اسکی سرپوشیدهی این مجموعه با محدودهی مخصوص پنگوئنها و تلهسییژ کامل میشود. همچنین دقت داشته باشید که برای اینکه بتوانید به سکوهای تماشا دست پیدا کنید باید فقط از تنها راهی که به مجموعه دبی مال است راه پیدا کنید. از زیباترین و متنوعترین آکواریومهای خاورمیانه، آکواریوم دبی است که بخشی از آن را میتوانید در رفتن به مرکز خرید دبی مال مشاهده کنید. درباره نوع پوشش بانوان باید بگوییم با اینکه حجاب در کشور امارات متحده عربی اجباری است و اکثریت جمعیت زنان این کشور لباسهای بلند میپوشند، اما در شهر دبی به دلیل توریستی بودن حجاب اجباری نیست و شما میتوانید به راحتی و آزادانه لباس دلخواهتان را بپوشید. در این پارک ۷ نوع سرسره وجود دارد که هرکدام از آنها کاملا پتانسیل این را دارند که آدرنالین خونتان را افزایش دهند. از دیگر جاهای تفریحی دبی آکواریوم لاست چمبرز است .این آکواریوم ۶۵ هزار جانور دریایی دارد. قطعا یکی از جاهای دیدنی دبی مال که بازدید از آن ، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است، همین شکم گردی در کندی لیشز دبی مال است. بهتر است برای سفر به دبی فصل پاییز و زمستان را در نظر بگیرید چرا که در این فصلها آب و هوا بسیار مناسب است و از گرمای سوزان آن کاهش پیدا میکند. یکی از زیباترین سواحل دبی، ساحل لامر است که معماری جیدی و فضایی هنری دارد و به خاطر بستنی های خوشمزهاش معروف شده است. مساحت مرکز خرید دبی مال که از سال ۲۰۰۸ تاکنون فعالیت می کند، ۱،۱۲۴،۰۰۰ مترمربع است و همانطور که گفتیم بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در آن فعالیت می کنند. بهترین فروشگاه های لوازم الکترونیک در دبی در همین بازار در دسترس شما قرار دارد.

غواصی در این آکواریوم این تجربه بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. همگی را می توانید در این مال محبوب پیدا کنید. از همین رو بخش سوق دبی مال نیز به پوشاک سنتی غربی و البته طلا اختصاص پیدا کرده است. در آبهای شفاف و تمیز دریا نیز، ستاره دریایی، خرچنگ و بسیاری دیگر از جاندارن دریایی به چشم می خورد. در برخی از طراحی های بکار رفته فضای داخلی مسجد بی نظیر ایرانیان دبی، خوشنویسی های اسلامی به چشم می خورد که به همراه دکوراسیون منحصر به فرد، تجربه بازدید از این مسجد را برای شما عزیزان فراموش نشدنی خواهد کرد. از همین رو سفر به دبی مستلزم برنامه ریزی مالی صحیحی از طرف گردشگران است. لقب پایتخت مد و فشن در خاورمیانه عنوانی ست که دبی مال به واسطه قیمت فشن از آن خود کرده است. کشور دبی یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می آید در کنار جزیره نیلگون همیشگی خلیج فارس قرار گرفته است؛ و در فصول مختلف از جمله فصول پاییز و زمستان و اوایل بهار مهمان گردشگران زیادی است. دبی مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی برای مشاهده نسخه های محدود، جدید و آخرین کلکسیون های غول های مد و لباس جهان در خاورمیانه است. افراد زیادی از تمام نقاط جهان به این شهر می آیند تا به اهداف تفریحی یا تجاری خود برسند. در این پیست با ارائه حدود ۲۰۰۰ کفش اسکیت ساخت ایتالیا، هم فرصت تفریح و اسکیتبازی روی یخ فراهم شده است، هم امکان شرکت در کلاسهای آموزشی از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد.

پیست اسکی دبی را می توان هم اندازه با پیست اکسیت استاندارد المپیک دانست که یکی از جذاب ترین بخش های دبی مال می باشد. معماری یکی از محبوب ترین مراکز خرید دنیا و از مقصدهای گردشگری مطرح دبی، همچنان در کانون توجه طراحان و معماران مراکز خرید است. در مسیر رفتن به سوی دبی مال میتوانید از آب نمای معروف دبی و سوق البهار نیز دیدن کنید. شاید باور این که در دبی می توانید اسکی بازی کنید کمی غیر قابل باور باشد، اما باید بدانید که در مرکز خرید دبی مال زمین اسکیتی وجود دارد که میتوانید ساعت خوشی را در آن به بازی بپردازید. البته باید بدانید که خدمات حمل و نقل به مراکز خرید اصلی و ساحل بصورت رایگان توسط هتل ارائه می شود. حال آیا علاقه مند هستید، همه چیز درباره این مرکز خرید را بدانید و با بخش های مختلف آن آشنا شوید؟ جالب است بدانید که برج خلیفه، بلندترین آسمانخراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. این مجموعه به قدری شبیه به واقعیت طراحی شده است که دارای پول رایج به نام کیدزوس هم می باشد. کودکان شما با امنیت کامل در کنار دیگر کودکان هم سن و سال خود، بازی می کنند و لحظاتی شاد و مفرح را سپری خواهند کرد. محبوبیت دبی ارتباط زیادی با سبک زندگی لوکس و معماری مدرن دبی در قلب کویر دارد، ۵۰ سال پیش دبی تنها یک روستا کوچک در میان بیابان بود، اما امروزه شهر دبی در امارات متحده عربی با بناهای برجسته، عجیب و غریب و فوقالعاده یکی از مهمترین شهر های جهان شناخته میشود. از این رو گردشگران از هر نقطه دنیا که به این مرکز خرید مراجعه کنند، می توانند بدون هیچگونه دردسری، جهت رفع گرسنگی به رستوران مورد نظر در دبی مال مراجعه نمایند.

گفتنی است یک آبشار مصنوعی نیز در این فضا تعبیه شده است که به زیبایی آن افزوده است. دو سالن معروف این مرکز خرید، سالن آبشار انسانی و سالن ستاره می باشد که به خاطر طراحی منحصر به فرد آن، گردشگران زیادی برای عکاسی به این دو سالن می روند. این هتل برای آندسته از مسافرانی که به مقاصد دیگری غیر از دبی می روند مناسب است و آنها می توانند استراحتی کوتاه در بین پروازهای بین المللی داشته باشند. یکی دیگر از نقاط قابل توجه باغ وحش دریایی دبی مال (Dubai Underwater Zoo) بخشی است که به نمایش موجودات عجیب و غریب مثل دیوار حشرات، محفظه ایگوانا، محفظه مار پایتون برمه ای و محفظه مارهای درختی اختصاص داده شده است. بخش کیف و کفش دبی مال، یکی از مقصدهای گردشگری فشن بلاگرها نیز به شمار می رود. بهترین تورهای دبی با قیمت مناسب را می توانید از آژانس گردشگری ابرآسا دریافت نمایید. شما می توانید در این بخش هم کالای مورد علاقه خود را خریداری نمایید و به عنوان یادگاری از این تجربه ترسناک به همراه خود ببرید. از دیگر جاذبه های پاساژ دبی مال می توان به آبشار ۲۴ متری اشاره نمود که سازه ای مصنوعی است. مساجد دبی از نظر سبک معماری مشابه یکدیگر هستند که ترکیب معماری اسلامی و مدرنیته سبب شده تا به جاذبه ای رایگان تبدیل شوند. این مدرسه پسرانه توسط تاجر مروارید، شیخ احمد بن دالموک ساخته شد و امروزه به موسسه مشهوری تبدیل شده است که از ذهنهای روشن و متفکر استقبال میکند. بعد از شنیدن تفریحات متنوع و جذاب دبی مال احتمالا برای شما هم این سوال پیش میآید که چرا اسمی بهتر برای این مرکز خرید انتخاب نشده است که حداقل اشارهای ضمنی به تفریحات آن هم داشته باشد. از امکانات دیگر این فرودگاه می توان به هتل های آن اشاره کرد و ویژه مسافرانی است که فاصله پروازی آن ها زیاد است.

اما همان طور که در بخش بالایی این گفتار اقامت ۲۴ اشاره کردیم و اینجا نیز تاکید می کنیم، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن و اکسسوری از دبی مال در حراجی های فصلی به خصوص در تابستان که شاهد افت محسوس مسافر به دوبی هستیم، در نظر گرفته شود. ورودی ساحل رایگان است، اما برای برخی از خدمات و تفریحات ساحل باید هزینه پرداخت کنید. آب و هوای این منطقه خشک است، و اقلیم آن تا حدودی بی باران است. برای مشاهده نقشه دبی مال بهتر است تا به سایت دبی مال مراجعه کنید. بنابراین اگر قصد خرید در دبی مال را دارید و یا علاقه مند به یک سری اجناس خاص هستید، بهتر است به قسمت مربوط مراجعه نمایید. در اینجا ۲۴۰ فروشگاه و غرفه وجود داشته که در اکثر مواقع تخفیفهای رویایی روی اجناس خود دارند. گردشگران باید توجه داشته باشند که اجناس الکترونیکی در دبی مال با قیمت اصلی و بین المللی عرضه می شوند. قطعا فواره های دبی مال ، که در کنار برج خلیفه ساخته شده اند، جذابترین جاذبه ی رایگان در دبی هستند. از دیگر جاذبه های نزدیک ساحل مجیرا می توان به پارک صفا اشاره نمود. برای رفتن به امارات و دین از دوبی مال نیاز است از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنید. آیا نیاز به ریلکس کردن و فراموش کردن دغدغه هایتان دارید؟ در تالاب کوسه ها شما نه تنها کوسه ها را از نزدیک مشاهده می کنید، بلکه سفره ماهیانی در اینجا وجود دارند که در کنار شما در حال شنا کردن هستند و شما می توانید از نزدیک با آنها برخورد داشته باشید. اگر شما نیز قصد سفر کردن به شهر زیبای دبی و لذت بردن از تفریحات دبی را دارید ما به شما بازدید از آکواریوم دبی مال را پیشنهاد می کنیم. اگر کودک خانواده شما می خواهد در آب بازی کند، اما شما می خواهید در دبی کاوش کنید، می توانید کودک خود را با کارکنان این مرکز بسپارید و از بازارها و دیگر مکان های دیدنی دبی دیدن کنید.

بهخاطر داشته باشید که حتما در مراجعه به این مال بزرگ دبی، از آکواریوم مشهور آن نیز دیدن کنید. آبتنی همیشه بهترین پیشنهاد برای هوای گرم شهر دبی است و البته یکی از تفریحاتی است که در بیشتر روزهای سال فرصت انجامش را دارید. دهکده یا ویلیج یکی دیگر از بخش های خرید دبی مال محسوب می شود که فروشگاه های آن در فضای باز قرار دارند. گزینههای دیگری که میتوان پیشنهاد داد استفاده از مترو است. دبی مال فواره های زیبایی دارد که بخشی از دکوراسیون داخلی و بیرونی مجموعه را تشکیل می دهد. کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. یکی از جاذبه های دبی مال مرکز خرید بزرگ امارات، آکواریوم آن است. در ایستگاه برج خلیفه/دبی مال پیاده شوید و سپس از طریق پل ارتباطی مترو و مرکز خرید وارد مال شوید. مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه مترو دبی مال-برج خلیفه نام دارد که در چند قدمی آن قرار گرفته است. ساختمان موزه دبی که اکنون موزه دبی است، در سال 1787 ساخته شده است و تاریخچه ای غنی در پشت خود دارد. کسب عنوان بهترین مرکز خرید دنیا در سال ۲۰۱۰، پر بازدیدترین مرکز خرید و سرگرمی جهان و خانه برترین برندهای روز عناوینی هستند که دبی مال به داشتن آنها افتخار میکند.

خیابان شیخ زاید به عنوان یکی از بزرگراه های اصلی دبی، مسیر ویژه ای است که دو شهر ابوظبی و دبی را به یکدیگر وصل می کند. مطمئن باشید کودکان شما از پرسه زدن در این فضای سبز و خانوادهتان از استراحت در دل این جنگل زیبا لذت خواهند برد. در پایان چنانچه سوالی در زمینه اخذ ویزای توریستی دبی و یا خرید بلیط هواپیمای دبی دارید با ما در تراولا در تماس باشید. برای آشنایی با این مرکز خرید معروف در دبی در ادامه با ما همراه باشید. پس با ما همراه باشید تا با برترین سواحل عمومی دبی و مکان دقیق آنها آشنا شوید. شما با تاکسی ظرف ۲۰ دقیقه به مرکز شهر خواهید رسید و چنانچه دوست داشته باشید میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید. قسمتی دیگر از پارک آبی یاس، سطلهای بزرگ آب وجود دارد که به طور ناگهانی بر روی سر شما ریخته و حسابی غافلگیرتان میکنند. ساحل الصفوه یا ساحل الصفوه که نام دیگر آن ساحل قصر سیاه (ساحل قصر سیاه) است در منطقه الصفوه امارات متحده عربی و شهر شیخ نشین دبی واقع شده است. زیرا این مرکز در تمامی روزهای هفته باز است. دبی مارینا مال، به جز آن که یک مرکز خرید مناسب برای ایرانیها محسوب میشود؛ دارای جاذبههای دیدنی زیادی نیز بوده و در آن ساعتها سرگرم خواهید شد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم دبی مال فقط در مراکز خرید خلاصه نمیشود بلکه با گشت و گذار در این مجموعه میتوان معروفترین جاذبههای دبی را نیز دید. در این مرکز خرید بیش از ۱۴۰۰ فروشگاه، ۱۶۰ فروشگاه مواد غذایی، چندین رستوران، بیش از ۱۰ کافه، آکواریوم، باغ وحش، سالن سینما، اتاق وحشت و سالن اسکیت وجود دارد؛ بنابراین دبی مال نه فقط یک مرکز خرید بلکه محلی ست که میتوان لوکسترین تفریحات دبی را در آن تجربه کرد.

آیا بخواهیم ساعت کار بازار مرشد دبی را به شما معرفی کنیم، باید گفت که این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و شما می توانید به راحتی از این مکان در طول روز دیدن کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. پرشین هتل به شما کمک می کند تا با شناخت کامل مرکز خرید دبی مال، با خیال راحت آنچه مد نظر دارید را خرید کنید و دچار سردرگمی نشوید. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، در فضایی آزاد به تماشای این آب نمای دیدنی بنشینید. اگر در فصل زمستان به دبی سفر کنید می توانید از تفریحات آبی و آب تنی در این ساحل لذت ببرید؛ چرا که در اوج زمستان هوای دبی بسیار مطبوع و دلپذیر است و اتفاقا زمان مناسبی برای موج سواری و … ضمن اینکه برخی از هتل های معروف دبی، سرویس رایگان به دبی مال و برج خلیفه دارند که مهمانان آن ها می توانند به صورت رایگان به دبی مال بروند. پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای چندین رستوران و مکانهای خوراکی است که تنوع غذایی و تجربههای مختلف را برای بازدیدکنندگان به ارمغان اجاره ماشین در دبی میآورد. در پارک آبی آتلانتیس میتوانید رقص دلفینها را تماشا کرده و با آنها بازی کنید. این دهکده همچنین دارای چندین مرکز خرید بزرگ و مرغوب است که در آن میتوانید از بهترین محصولات جهان بهرهمند شوید.

از امکانات تفریحی این مرکز خرید میتوان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغوحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد. در بالای مقاله درباره آکواریم و باغ وحش دبی مال، توضیحات کوچکی را بیان کردیم. این ساحل تمام امکانات پایه در سواحل پیشرفته اعم از دوش، رختکن، سالن ماساژ، سایه بان و … «Fashion Avenue» خیابانی ست که بیش از ۱۵۰ فروشگاه پوشاک، ساعت، طلا و جواهر را از برترین برندهای دنیا در خود جای داده است. را عرضه میکنند. همینطور شما میتوانید در این میان از ۱۶۰ فروشگاه انواع مواد غذایی و خوردنی و نوشیدنی بهرهمند شده و ضمن خریدکردن، دلی از عزا نیز در بیاورید. در این قسمت میتوانید امکاناتی از جمله بالشت، پتو و انواع خوردنی و نوشیدنی را دریافت کنید. در این آکواریوم میتوانید منظره بی همتایی از زندگی زیر دریا را تماشا کرده و در تونلهای آبی آکواریوم قدم بزنید. به همین دلیل یکی از درخشانترین مناطق خاورمیانه است. موزه آینده دبی یکی از شگفت انگیزترین موزه های دبی است که در بزرگراه شیخ زاید دبی و مقابل برج های امارات تاورز قرار گرفته است. منطقه بیزینس بی از مناطق توسعه یافته دبی و کمی در مرکزتر قرار دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 754
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5252
  • بازدید ماه : 28752
  • بازدید سال : 143603
  • بازدید کلی : 496667
  • کدهای اختصاصی